Skolarbeten och pyssel :)

Hej Alla där ute i cyperrymden.
 
Ja skrivandet går på sparlåga för tillfället då jag kanske har varit och är ganska stressad. Har haft mycket för mig den senaste tiden med pyssel och fix inför julmarknad och skolarbete men nu är skolarbetet klart och ska redovisas på fredag, och i helgen är den "stora" julmarknaden som jag ser fram emot. Ska bli roligt att få se lite folk och se om någon köper mina alster. Har lite stickat, mina vetevärmare jag sytt och smycken och lite julkort jag har knåpat ihop och ljus och tändsticksaskar. Och så har jag ju bakat massor med småkakor typ brysselkex och vaniljdrömmar som jag ska sälja. Mamma var snäll och hjälpte mig baka i helgen när vi var hem. Mamma å jag bakade på löpande band både lördag och söndag. Men många kakor blev det !
 
Nej nu är det nog dax att stänga av datorn och försöka komma i ro så man kan somna för i morgon ska jag upp till skolan igen. Då börjar en ny kurs, om vård vid demens, Och på fredag är det redovisning av gymnasiearbetet och sen är det bara några få gånger med demenskursen innan det är avslutning. Tänk vad dessa tre terminer i skolan har gått fort !  Känns som om det var i våras jag började skolan och inte förra hösten, men ack så skönt det är att det är över för denna gång nu. Men man vet ju aldrig, livet mitt är ju fortfarande bara barnet så än kan dt nog hända att det blir mer skola i livet mitt, även om det inte är min favoritsysselsättning ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0