Sjukling

Känner mig inte alls pigg i dag :( Vet inte vad det är som spökar men är febrig å har lite ont i halsen så är väl vanliga vinterförkyldningen som är på gång. Vill inte bli sjuk nu till helgen när jag ska på marknad. Har inte tid att vara sjuk så hoppas att det inte blir värre. Har en hemmadag i dag å försöker kurera mig. Har haft en slapp förmiddag med tv och filmtittande och nu ska ja försöka plugga lite så jag kan lämna in en skoluppgit jag missat och sen göra en powerpoint med lite stöd till redovisningen i morgon... Hoppas vi får sluta tidigt i morgon...
 
Få se hur jag känner mig senare i dag om jag kanske kan få klart min nya pysselblogg och så kanske göra min lingonkrans så det blir lite juligt. Snart första advent ju så nästa vecka blir det julpiff här i huset. Dåligt med julkänsla här alltså, villa ha snö, kallt och mysstämning ! Önskar man var liten igen, då var julen något speciellt, och det hoppas jag den blir igen någon dag i livet.... 
 
Btw, kollade årets julkalender på ÖB i går, Barnen Hedenhös uppfinner julen, kanske blir en hit det med, men Klappsnapparna vr ju allt för bra, kanske inte det roligaste för de mindre barnen man ack vad jag gillade den ;) 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0