Gaaah ! Jag behöver ett jobb och terpi !

F*n f*n f*n !
Nu har jag gjort det igen "/
Handlat fast jag inte har råd.
Var med J till shoppingcentret för att hon skulle handla något att ha på sig till
en begravning och dumma som vi är var vi in på DollarStore och där
gjorde jag värsta fyndet (som kommer attt blir mitt fall) !  
De hade massa roliga böcker för endast 20 kr styck (!)
så då kunde jag ju inte låta bli att shoppa loss
då böckerna ofta är mycket mycket mycket dyrare annars.
 
 
Och vad gör jag sedan !?
När vi är tillbaka hemma och J;s bil är på glasmästeriet
för att få en ny vindruta och vi går runt å väntar
då handlar jag en mjölkkanna för 30 spänn på secondhand och sen
kommer jag med det briljanta förslaget att gå å fika medans vi väntar på bilen.
Poff ! Där rök en 100 lapp till...
 
Och jag som gjorde en budget förra månaden för att jag visste
att det skulle bli lite kärvt med pengarna denna månad och i december.
Och vad tog det? typ 3 timmar att spräcka den -.-'
Tur att alla mina julklappar redan ligger inköpa och inslagna i en kasse i köket,
för utom julbordet jag ska bjuda mamma och pappa på då.
Det är nämligen dit och till en resa till Skara
till min vän som mina sista pengar ska gå till...
Eller skulle gå till..
...rättare sagt...
 
Jag ska nog surfa in på platsbanken nu och se om det har
kommit in nå nya jobb att söka..
och sen ska jag leta efter en bra teapeut som
kan bota min dragning till shopping.. 
Hellst ska terpeuten vara gratis ;) 
 
Men en otroligt trevlig och rolig dag har jag haft,
vad annat kan det bli med två trötta tjejer ute på äventyr ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0