Shoppingförbud...

Då har jag varit ner te jobbet och fixat delegering och jobb på skärtorsdagen :) Gick superbra på delegeringsprovet  Var lite nervös först men sen släppte det :) Var hem en snabbis och petade ner lite luktärt och paprikafrön och sen ner till volvo med bilen. Gick upp till ÖB och strosade lite och sen över te Götes och käkade lite. Och så klart som den shopahollic jag är så var jag tvungen att köpa en flingburk och en burk jag ska ha värmeljus i ute på altanen i sommar. Jag ska nog säga till personalen på ÖB att jag inte får handla där och sätta upp en lapp på dörrarna där det står en påminnelse till mig. Jag får fan inte handla burkar å sånt även om jag tycker det "behövs"  -.-' Lite myspys med kissen dvs borstning och tovborttagning och sen dax
 att dyka ner i skolböckerna så jag kanske hinner klart te kvällen.... See ya ! // Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0