Det kanske går bra nu ?

Då var man igång i skolan igen. Har vart där tre dagar nu men det är slitigt. Är astrött och skulle nog kunna somna på lektionerna och är helt sleten i huvudet när jag kommer hem. Har sådan lust att gå och lägga mig en stund nu, men då sover jag väl inte i natt, så lite bloggande och snart lite pyssel så håller jag mig nog vaken. Och på fredag ska jag jobba ! :) Glad ! Men lite nervöst, första kvällen jag jag ska jobba själv men det går säkert galant. Jag tycker det har gått så bra de dagar jag gått bredvid på introduktion/upplärning så det blir säkert inga problem :) Nästan så att jag längtar ännu mer till fredag nu bara för att jag ska jobba på kvällen :)
 
Mamma och pappa ät på besök denna vecka som lite stöttning och det är skönt. Känner att det behövs. Tror det är skönt för gubben min ochså så kan han slappna av lite mer... Har varit te läkaren i dag och han ska skicka remiss till psykiatrin, så vi får väl se hur det går. Om jag kanske får hjälp nu. Vill inte ha all oro och ångest hela tiden... Nej här kommer lite härliga våriga bilder !  See yaa ! // Anna 
 
 
Tårta till mammsen som fyllde år i går :) 
 
Påskpyssel :) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0