Aj då !

Hade lite sovmorgon i dag med, alldeles för mycket sovmorgon. Måste gå upp på morgonen så jag får in rutin på det "/ Strax efter jag vaknat fick jag ett telefonsamtal från skolan, möte med alla tre lärare i morgon eftermiddag. Lät inte bra, hoppas det inte är så illa som jag tror men ligger nog risigt till för att jag ahr varit borta så mycket men det är inget jag kan rå för anser jag.... Har ringt till vårdcentralen för att kolla upp vilka bokade tider jag har så jag inte missar dem igen, duschat och nu ska det bli lite frukost/lunch och sen ner till jobbet för den där delegeringen, sjuksköterskan var inte där i går. På eftermiddagen ska bilen in på verkstaden igen och byta oljetrycksmätare. Sen hem och fortsätta plugga. Medicin 2, psykiatri och Vård och osmorg 2. Blir en lååååång dag i skolböckernas tecken i dag, känner redan hur axlar och nacke drar ihop och knyter sig -.-' Hoppas ni får en bättre start på dagen än jag. Kramar !  // Anna 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0