Pyssel !

Ja i dag har det inte blivit nå pyssel gjort förutom lite rensning i rabatterna å så men om några veckor, typ två så är det dax för Lennartsforsdagarna och stå och sälja mina smycken och hantverk. Ska bli roligt och denna gång är även mamma med i marknadståndet. Så det blir kul. Nu i veckan kommer mamma och pappa och det kommer antagligen bli en del loppisrundor för att leta efter fynd att hantverka med och göra smycken och andra roliga saker med, samt en del pyssel. Och så vill jag inhandla lite nya blommor till trädgården då jag idag ordnat och rensat bort massa vallmo som jag spred i höstas och gjort fint så nu behövs bara lite nytt till de tomma ytorna där mina fina bortsnejlikor satt men som tydligen har dött allihopa nu i vinter "/ Nej nu blir det lite tv-tittandeen stund innan sägen väntar, upp och jobba i morgon bitti !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0