Segdag :P

Ännu en dag har passerat. Sovmorgon, soffmys, slängde ihop en rulltårta,,, svärmor med sambo och "mormor och morfar" på besök, kollat på film, gjort mat och nu håller jag på att dö av tråkighet. Har försökt hitta på något med gubben hela eftermiddagen men ingenting dög, så jag bäddade ner honom under en filt på sängen och slängde mig själv i soffan å tittade på film, så blir man av med en eftermiddag. Nu till kvällen har vi tittat på tv och för en stund sedan tänkte jag att jag skulle plugga lite medans jag väntar att det ska bli lite senare och något bra tv program börjar. jag fick fram skolböckerna och startade upp datorn iallafall, sen försvan motivationen igen och jag gick in på facebook i stället men kanske hinner jag ffå någon fråga besvarad innan jag går och lägger mig... Nej ska nog ta och gå på toa och sen göra iordning ett bad och arsin dusch till råttisarna ^^ See Yah ! // Anna 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0