Mellandagarna och Nyår 2013

Var ju ett tag sedan det blev något sagt här... Hm.. jo var ju hem te V-ås för att fira nyår. Blev inte riktigt som jag tänkt då jag åkte på magsjukan eller något sådant natten till nyårsafton. Så på nyår låg jag däckad i morsans säng och tyckte förbaskat synd om mig själv, sov, och kollade på lite fyrverkerier. Strax före 12 slaget pallrade jag mig ner och ut för att kolla på de "riktiga" fyrverkerierna. 00:05 satt jag inne i gungstolen i tv-rummet och mådde pyton igen.. Men men, jag hann iallafall träffa kompisarna och göra en vända på mellandagsrean. Shoppade två linnen. Ett rosa med spets i ryggen och ett grått med mörkgrått mönster framtill. Och sen blev det lite hårspännen och en ny kajal och en ny stor bra handväska. Har kommit på att det är rätt skönt att ha handväska/väska ibland,, och den här är stor så jag får ned skolböckerna i den utan att den går sönder till å med, super bra ! ( Undra om det har något med "vuxenpoäng" att göra... ? )
 
På nyårsdagen mådde jag så pass bra igen att vi åkte upp till stugan och gud vad skönt det var att bara vara i flera dagar. Bara tagit dagen som den kom och sovit mycket, men ack vad farligt det är ! Man blir förbaskat lat när man sover mycket ! På fredagen åkte jag och sambon hem till värmland igen för att få någon dag hemma innan han började jobba igen, själv är jag ledig veckan ut. Det är skönt men skulle nog behövt att skolan började i måndags så jag har något att göra om dagarna och kommer upp på morgonen. Mår inte så bra just nu igen. Känner mig närmare botten än toppen nu men det ändrar vi på te helgen för då kommer mina brudar och det blir en dag i skidbacken :D    // Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0