:(

Ingen bra dag i dag. Började redan i går kväll med värk i nacke och axlar och inte kunde jag somna heller utan låg bara å snurrade runt och tittade på klockan med "krypningar" i hela kroppen. Ni vet när det känns som om man skulle ha setat i en myrstack och alla myror kryper runt på ens kropp. Sovit oroligt och försov mig i morse så blev ingen skolan i dag då vi bara hade halvdag och jag inte hade de bästa tankarna i huvudet när jag vaknade. Jag skulle lika bra kunna gå och lägga mig i gen och sova, då känner man inget, man tänker inte, nu när jag är uppe så blir jag bara sittandes. Jag får ingenting gjort. Får bara ångest av alla "måsten". Jag vill så gärna ha min motivation till baka men jag vet inte hur jag ska göra för att finna den. Tycker ingenting är roligt längre. Jag får inte skoluppgifterna gjorda fast jag vet att jag måste göra dem och lämna in dem, disken är fortfarande odiskad, jag hatar verkligen att diska, men jag vet hur glad man blir när man kommer hem och inte har ett berg med disk på diskbänken, men får iallafall inte disken diskad. Sitter bara här i den förbaskade soffan. Tittar bara på skolböckerna som ligger på en hög bredvid mig och uppgiften som ligger på bordet........
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0