Ångest och nuggets..

Jag, runnen mascara, ett 9 pack chicken nuggets och en liten jordgubbsmilkschake. Och en massa ångest och tårar. Varför är det så jävla svårt att låta bli att shoppa ?! Jag vet att jag måste spara de få pengar jag har men när jag ser en butik så hittar jag alltid något jag måste ha, alltid något som måste med hem. Varför är det så, vad försöker jag dölja med mitt shoppande? Är det en tröst? Tröstshoppa eller shoppa för att få upp humöret, komma på att man inte har några pengar kvar, åka till McDonalds och tröstäta för att man är lat och orkeslös och inte orkar laga mat åt sig själv när man kommer hem och man är ledsen för man just gjort av med typ alla sina pengar. Mera ångest, massa mera ångest.... Nu ska jag äta, sen se vart fan jag gjort av mina pengar, tömma kameran så jag kan ta mer bilder i helgen och fota allt jag shoppat... Smaklig måltid ! "/
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0