Mellandags REA:n

Ja då har man gjort en heldag inne i Västerås med faster BM och kusinerna. Så mysigt ♥ Blev en hel del shoppande och fynd i dag för oss alla. Själv köpte jag ett linne, en tröja/topp, och träningskläder. Både träningsbyxor, linne och bh för 450 kr så de tycker jag var ett bra kap. Och strumpor köpte jag också !

Totalt skulle det gått på 1498 kr men på rean och outlet så har jag endast betalat 690 spänn så har liksom sparat typ 800 spänn jämt emot om det inte hade varit på rea. Tur man fick lite pengar i julklapp :)

Vi mötte även upp pappa och gubben min och tog en fika på Espresso house. Mycket goda morotsmuffins ! Och så smakade jag en skum smoothie. Äpple, kiwi , lime. Läskig men helt okej i smak. Skulle vara super en varm sommardag :) Blev även till att smaka på kussens chai latte (?). Det var något som föll mig i smaken. Så nu kan jag mede dricka "latte" när man är på café för annars dricker jag ju inte kaffe så då har ju inte latte varit något för mig ;)

På kvällskvisten har det ätits lite mat, slappats och åter slappats men nu är det nog ändå dax för sängen snart tror jag. Natti natti alla. Sov gott ♡ // Anna
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0