Fix å trix

Ja denna dag har gått snabbt och ganska mycket har jag hunnit med, men dock inte lika mycket som jag hade velat men dagen är ju inte slut än så vi får väl se vad som blir av ;) Började dagen med att åka ner till frissan och klippa igenom håret en vända. Så skönt och en så bra frisör, så mjuk och försiktig liksom. Och så mycket beröm jag fick för mitt hår ! Det var fin färg å bra kvalite och lagom tjockt och långt och inte så slitet och massa, roligt att höra :) Gillar ju mitt fina hår.
 
Efter frissan blev det lite ärenden på byn och sen hem för att äta frukost och släppa ut Winston. Winston å jag fixade lite med bilen så jag ser något i morgon när jag ska åka. Det har varit stopp i  spolningen så har inte kommit nå när man försökt spola av rutan men du är det fixat ;) Att man inte gör sånt på engång i stället för att klaga några dagar först på att man ser så dåligt för det inte går att spola av rutan, och sen åtgärda det lilla problemet. Lika bra att ta tummen ur direkt ;) Sen hängde Winston å jag upp en ljusslinga vid trappen så det blir lite mysigare ute.
 
Så fint det vart :)  Vill ju ha snö så det blir så där riktigt fint men det dröjer väl. Fast svärmor sa att det skulle bli snö till slutet av veckan hade de sagt på teven i morse. Det är väl bara för jag ska ut å åka med kompisarna och våra föräldrar är oroliga för att det ska vara snö å halt och jag har sagt att det inte kommer vara snö och storm för det kommer vi inte ha på hela vintern...
 
Har även blivit en del pluggande och mys med Kissen och Winston. En promenad har vi hunnit med och sovit middag. Fixat klart projektet med svärfars present som jag å I påbörjade i helgen har jag med gjort å nu väntar lite städning och så måste jag packa. För i morgon lämnar jag Gubben å Kissen ensamma för en vecka.
 
I går var jag ju även till friskvårdscenter och pratade om mat å sånt och så fick jag låna ett måltidsmått, så nu i kväll har jag börjat använda det. Och det var en ganska stor portion man får om man äter med hjälp av måltidsmåttet... Typ en sådan portion som jag brukar äta vad jag tror iallafall. Tyckte det kändes lika som jag brukar lägga upp. Jaja nu får vi se hur det går med det om det är något jag fastnar för och tar hjälp av för att gå ner i vikt eller om jag får hitta på något annat sätt. Nu blir det tv och packning.. See yaah! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0