.snabbt om de senaste dagarna

Då har man varit hemma hos mor och far, varit till Mariefred två dagar och kommit hem till mor å far igen. Trevligt med en liten husvagnstur med föräldrarna. Vi har roat oss med att gå och titta i Mariefred, vart till Taxinge slott och Hedlandet samt spelat spel och njutit av god mat och naturen. Riktigt skönt att komma iväg lite och se lite nytt. Mycket fina äldre hus och så att kika på samt lite roliga småbutiker men dyra ! Men vart lite shopping på Hedlandet. Köpte lite kläder, handdukar, lakan å lite småplock.

Ja, det var lite snabbt om mina två senaste dagar, tänkte jag skulle försöka slänga upp liite bilder i morgon. I morgon bär det även av till Hökåsen för att träffa D och på kvällen blir det kräftskiva hos ''kollektivet''. Ska bli roligt men lite läskigt för ska tydligen vara folk där som jag aldrig träffat förut. Några från A jobb. Och så An kusin med flickvän, inte heller träffat så mycket men ska bli roligt :) nej nu god tid att bädda ner sig i sängen så man hinner med allt i morgon. Ska försöka hinna med och träffa faster också och så vill jag nog in på ''glasbruket'' en sväng ;) natti natti !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0