Off dag -.-'

Känner mig så off i dag -.-' 
Sovit för länge, som vanligt, men ack så sköt det var.
Varför kan jag inte bara gå upp på morgonen? Så svårt är det ju faktiskt inte ! 
Det är ju bra slå upp ögonen, slänga benen över sämnkanten och vips så är man uppe !
Ta da! Men nej "dumma Anna" ligger kvar i sängen och somnar om...
 
Jaja, Försökt att städa det sista i dag. Plocka undan lite och så ska det dammsugas och städa buren men allt går på sparlåga i dag :( Vet inte varför.... Men nu ska jag iallafall hoppa i lite fräschare kläder å sen ta cykeln ner på byn för att träffa M och ta en fika. Jag som åt en bulle nyss, har redan lite ångest.  Jag ska ju inte äta bullar !
Men har ju iallafall varit duktig och cyklat i går till centrum och tar cykeln i dag med :)
 
I morgon tänkte jag även cykla till skolan. Ska bli roligt att träffa alla igen och se hur det nya kurserna är. Blir tydligen ingen mjukstart här inte utan full dag onsdag och torsdag. Ska bli spännande och se hur den nya läraren är också. Hoppas hon är bra :) 

Nej mot garderoben och på med andra kläder ! See yah ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0