Loppis, skolstart och annat..

Håller på att packa ihop lite kläder och så för i morgon åker jag hem till V-ås. Träffa lite vänner och mamma och pappa. Åker nog ut med husvagnen en sväng med mor och far, ska bli roligt, har inte blivit så mycket husvagn i sommar tyvärr "/
 
Och idag har det inte heller blivit mycket gjort, mest tv och sovning men nu håller jag på att plcoka lite orning i kasoset och packa lite. Snart kommer gubben hem och då tänkte jag det skulle bli lite tv mys men har inte kommit så långt. Tänkte jag skulle ordna te och macka tills han kommer hem. Får se om jag hinner ordna det innan han kommer hem ! HAr inte haft en sådan bra dag i dag, varit lite ledsen och så fast jag har tagit medicinen som jag ska, just ja den måste jag packa iordning också så den kommer med... jaja här kommer lite bilder på loppisfynd och nya skolsaker också. Lite nytt till skolan måste man ju ha ! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0