Förvirrad i tankarnas labyrint

Regnat hela eftermiddagen i dag. Ganska skönt faktiskt och det behövdes. Nu har markerna fått lite vatten och är inte så torra längre och träden kanske får vara gröna ett tag till så det inte blir höst på engång men det känns att den är på väg. Hoppas vi får en fin höst. Längtar lite. Har tänkt mycket i dag. På sötsaker, på vänner och på ensamhet. På träning och på hälsa, ja det vanliga.. Jag ska inte tjata om det i dag. Har kommit ihåg att tagit all medicin i dag men känner mig inge bättre, är väl för att jag missat två kvällar i rad nu... Vill inte äta all denna medicin. Det kan inte vara bra egentligen, det måste finnas något bättre sätt. Om jag hade mått så här innan det fanns mediciner och forskning om nedstämdhet,stress mm hade jag då levt idag eller hade jag varit en av "de svaga i flocken"... Nej sängen kanske vore en ide att besöka ... Natti natti... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0