Babbel

Socker sugen igen. Varför blir man sugen på något fram på kvällen? Iallafall jag blir det.. och inte vart det cykeln till skolan idag heller  som jag tänkte.. Men men har iallafall haft en bra dag i skolan. Kanske inte roligaste ämnena att läsa och det känns som om det kommer bli en hel del repetition iaf i special pedagogiKen men det blir nog bra. Verkar ha fått en bra lärare också :-) 
 
Jag önskar jag hade en bättre viljestyrka, inte en vilja som sviker för sötsuget.. Måste bli bättre att säga nej tillägg själv. Får prata om det med kuratorn i morgon tror jag.. ska nog lägga mig och skriva lite att ta med till kuratorn i morgon eftermiddag. Nu är det dax för sängen. God natt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0