Hemma :(

Hemma från plugget i dag. Hade feber i går kväll och i dag är jag helt slut och har ont i huvudet. Ska gå och göra lite lunch snart och försöka plugga lite. Om läkemedel och sen läsa lite i omsorgs-boken. Har kollat på två fina bak/mat bloggar och nu är jag sååå sugen på att baka, men det får vänta tills jag känner mig piggare. Hoppas jag känner mig bättre till kvällen för då är det scouter och det är första gången så jag vill gärna orka vara med där och träffa alla scouter och se vilka nya barn som har tillkommit :)
__________________________________

I går var det halv dag i skolan och sen åkte jag upp till Jennifer som var i stallet och hälsade på lite. räffade jättesöt vovve där som J var vakt åt. Efter ett tag i stallet blev det en tur till Töcksfors. Blev lite shoppande "tyvärr" (måste spara mina pengar) och är jag kom hem började jag sy gardiner. Få se om jag hinner få klart dem i morgon eller något för i dag orkar jag nog inte "/ Nej nu ska jag fixa lunch :) Ha de !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0