Fredagsmys ^^

Sitter i framsätet i Robins bil med en fet godispåse och dunkar musik. Väntar på att Robin ska spela klart innebandyn. Eller ja fet och fet godispåse, den börjar bli ganska tunn efter 20 minuters väntan med en hungrig Anna. Uscha måste nog ställa godiset i baksätet, annars kommer jag inte orka någon mat i kväll. När vi kommer hem ska det stekas fläskfile och en potatisgratäng ska in i ugnen. Och jag ska hoppa in i en dusch tror jag. Sen blir det väl att mysa ner sig i tv-soffan en stund annan man går å lägger sig. I morgon ska vi väl ut till svärfar och hjälpa han med huset. Jag har fått förfrågan om att måla något motiv på pannmuren i sovrummet så förhoppningsvis ska det bli en fin skogslandskapsbild där. Men jag är inte riktigt säker på om jag kan måla så bra som jag vill att de ska se ut. Jaja det går ju att måla över med vitt igen. Nu ska jag åka hem ! Ha det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0