Pappas specialitet ;)

I dag har jag varit ledig då vi fick arbeta hemmifrån med skolarbetet, eller ja ledig, jag har ju pluggat typ hela dagen förutom det jag sov bort på förmiddagen. Jag måste verkligen lära mig att inte sova hela förmiddagarna !  Men iallafall, efter jag vaknat blev det massa mys med kissen och sen en dusch och sen luncg och pluggande. HAr gjort klart typ två uppgifter, eller ja en uppgift och sen de sidor i boken man skulle läsa till uppgiften typ. Och nu ska jag börja jobba om hjärnan. Förhoppningsvis hinner jag göra klart den uppgiften med nu medans maten ska bli klar. I kväll har jag försökt mig på en av min pappas specialiteter, ungstekt gädda. Sååå gott ! Har i alla tider varit min favoriträtt ! :) Hoppas det smakar lika bra som när pappa gör den bara... Det återstår att se ! Nej nu ska det bli mera pluggande innan jag ska duka och ta ut gäddan ur ugnen. Försöker plugga undan så mycket som möjligt nu inför nästa vecka så det är jaktlov. Det vill säga höstlov, men på den här sidan av sverige där typ alla jagkar heter det jaktlov. Men vi får väl se om jag blir med på någon älgjakt....    // Anna 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0