helgen..

I helgen har det väl inte hänt så mycket. I fredags vart det städning av lägenheten och mys, bara dammsugning och svabbning av golv kvar så det kanske blir senare i dag om jag orkar. Vart ganska sent i går så känner mig seg i dag, jag skulle gått upp med sambon i morse så hade jag nog varit piggare ;) I går vart det en lång skön sovmorgon, mysig frukost och sen en tur ner på samhället för att handla lite och göra lite ärenden. Sen åkte vi hem och jag bakade supergoa cupcakes till "morfar" som fyllde 80 år i går ! På eftermiddagen typ vid 16 tiden var vi över dit och fikade och fick supergod hemgjord smörgåstårta. Efter det slappa jag ett tag och sedan blev de till att köra bilar. Hämtade sambons systers bil som ska till verkstan och svärfars firmabil och så körde vi till verkstan och hem med svärfar för att sedan ta hans bil tillbaka hem för att senare i dag ta den ut till systern. Krongligt va ? Haha ja det blev en del bilåkande fram och tillbaka i går kväll kan vi väl konstatera men efter allt bilåkande åkte vi till en kompis för att fira sambons syrras kille som också fyllde år i går. Det var skönt att komma ut lite från lägenheten och träffa lite folk, även om det är sambons systers vänner så känns det lite som våra vänner också för det är typ dem vi träffar oftast... Mina vänner är det ju lite långt till och här omkring har vi faktiskt inte så mycket vänner... Men men en trevlig kväll hade vi allafall som avslutades med utgång till hotellet, stans ända "ute ställe". NU ska jag städa klart åt råttisarna och fixa till mig lite för sen bär det va till Rök för att fira syrrans kille med släkten, tror jag :P Ha det !   // Anna 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0