Träning, paket och bilkörande....

Det var ett tag sedan det blev något skrivet här. Har haft lite dåliga dagar och inte orkat skriva. I går vart det iallafall en tur till gymmet efter skolan och det var riktigt skönt faktiskt. Körde lite hårdare än mitt mjuk-startar-program jag satt upp till mig själv men det kändes bra. Har ju satt upp ett mål att gå ner ca 3 kilo till julafton så får väl se hur det går. Har planerat in att träna 3 ggr i veckan ( har blivit 2 gg denna vecka än så länge... ) och så var det de där med maten, det går inte så där superbra just nu men jag försöker. I dag är iallafall ett bakslag då jag och sambon nyligen delat på en sats chokladbolls smet...
 
I dag har det inte blivit så mycket gjort. Har storstädat min bil så nu är den ren och fräsch, på insidan iallafall. Bara utsidan som skulle behöva en tvättning. Får väl se om jag kan låna/hyra en "gör det själv" hall eller så någon gång, det känns inte så lockande att stå ute och tvätta bilen denna årstid... Nej nu ska jag gå och leta reda på min älskling och mysa ner mig med honom i soffan och vänta och vänta och vänta tills svärfar och hans vänner ringer och ska köras hem från dansen. Det är inte bra att lova att vara chaufför :P Om jag ens behöver köra.. de hade typ "dubbelbokat" chaufförer så jag behövde inte köra dit iallafall, tråkigt nog jag som gillar att köra...    // Anna
 
btw... nu har mina paket som jag beställt levererats och jag är så nöjd, hoppas julklapparna de innehöll uppskattas lika mycket som jag hoppas de ska... Och i går "råkade" jag skicka eter de två klänningarna jag visade, hoppas de passar.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0