träning i dag :)

Sitter i skolan och degar. Har rast för tillfället men snart börjar vi igen. Psykologi står på schemat och nu ska vi börja prata om stress. Innan rasten hade vi läxförhör och genomgång på kriser och försvarsmekanismer. Börjar verkligen känna mig trygg med det då jag läste om de på gymnasiet också, känner mig nästan som värsta försvarsmekanism proffset !

Efter plugget blir det en sväng till gymmet. Ska testa köra lite hårdare i dag med och se hur det känns. Jag vill börja se resultat :( jag vet ju att det tar lång tid innan det visar sig men jag är ju sådan som vill att allting ska hända nu, nu på engång och gärna för en timme sedan :P. Har med mig lite kesella med bär jag tänkte jag skulle äta om en stund så att jag får i mig lite energi innan gymmet. Nej nu kommer läraren så vi börjar väl snart, vi får reda på handledarna till praktiken så efter skolan ska jag ringa dit och se om jag kan komma och hälsa på och få tider och så, ska bli spännande ! Nej nu ska vi tala stress ha det !! //Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0