Torsdag...

Jahapp, nyligen hemkommen från gymmet med lite huvudvärk igen. Kanske inte var så smart att gå och gymma efter att jag var totalt nedslagen i går med huvudvärk hela dagen och sov till typ 4 på eftermiddagen.. Men men ska jag nå mitt mål så måste jag ju satsa... 3 kg till julafton ska bort !
 
Beställde ju klänningar från zalando.se och de kom i går men de åkte lika fort tillbaka då den ena var för liten och den andra inte motsvarade mina förväntningar, men två nya är på väg så jag hoppas verkligen jag kan ha dem, men det får vi väl se i morron för tror de kommer då ! Bilder på klänningarna kommer här ! 
 
Den ljusa är från Even & Odd och den mörka från Vila
Älskar verkligen den mörka men tror inte att jag kan ha den för jag brukar inte kunna ha sån modell av klänning, de brukar vara för små och den andra är jag lite orolig för färgen på men jag hoppas det blir bra ! Tur att det är gratis retur.... Gilla Zalando.se !
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0