Praktik och grön mossa !

Första och andra dagen på praktiken är avklarad och det känns bra, men fortsätter det så här kommer jag vara död av tristess på torsdag. Seriöst, här kan de fan inte klaga på att de har det stressigt inom omsorgen :P Men det blir nog bra, har ju mest gått med och tittat dessa dagar för att lära mig lite mer av rutinerna och hur allt fungerar så förhoppningsvis kommer jag att få göra mera saker om dagarna. Än så länge har jag bara varit med vid påklädning, matning och förflyttning i sängen och städning. Fick även vara med på brandövning i går eftermiddag och det var lite roligt, fick släcka en brand juh ! :) 
 
I går efter praktiken bar det av hem för att äta lite och sen åkte jag till typ klockaffären för en typ pysselkväll. Det var verkligen trevligt. Affären säljer smycken och klockor och ljus och dekorationssaker så vi har gjort iordning krukor och grejer med mossa, grankvistar och massa annat fint. Köpte även ett superfint armband, det är en julklapp till mig själv eftersom det inte blir någon ny klänning till julhelgen :) Men det får ni inte se först jag får min "julklapp" ! Här är mina krukor jag gjorde iordning !
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0