Onsdag..

Haft en ledig dag i dag då jag haft inbokat besök hos läkaren. Var faktiskt sköt att vara ledig i dag och att ha älskade mamma här vid min sida. Hon har varit så snäll och kommit hit bara för att jag ville ha stöd när jag skulle till läkaren. Tycker det är jobbigt att gå dit när det gäller min depprission men jag vet inte varför. Men hoppas på att jag kanske har börjat inse vad det är som är ''mitt problem'' och kan ta tag ordentligt i det och lösa det. I januari ska jag få träffa en ny kurator, hoppas det går bra och det är en person som klickar, annars blir det att fara till karlstad för någon annan ''hjärnskrynklare''... I dag har vi, mamma och jag,även städat hela lägenheten. Putsat fönster, dammat, dammsugit, torkat golv och så skulle jag hänga upp julgardinerna tänkte jag men de är spårlöst borta. Vette kattsingen vart de har tagit vägen. Har letat i alla tänkbara vrår men ej funnit dem.. Jag som ville få det gjort och få sådär riktigt julmysigt och fint nu till första advent på söndag. Men hinner nog få upp gardinerna ändå om jag hittar dem. Försökte mig även på att göra ett pepparkakshus i kväll men den historien tar vi en annan gång ! Nu ska jag krypa in under sambons täcke och värma mig och försöka sova gott, hoppas ni med sover gott i natt. Natti natti ! // Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0