Sego -.-'

Dålig_uppdatering.com !
Ja här blir det inte mycket skrivet tyvärr. Har haft en seg dag i dag. Sovit dåligt och haft ont i huvudet men nu börjar jag kvickna till och bli på alerten så ska snart gå ut och kasta ut lite gräsfrön på baksidan så att vi kan få en ny fin gräsmatta i stället för en jordplätt. Annars har det inte hänt så mycket igentligen, ringt lite telefonsamtal till csn och vuxenutbildning för att jag funderar på att börja plugga till hösten och sen har jag pratat med min jobbcoach, vart på arbetsförmedlingen och biblioteket och nu funderar jag på att baka lite. På torsdag kommer delar av släkten på besök för frösta gången. Ska bli kul att träffa dem. Längtar och ser fram emot helgen ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0