Dammsug först !

Jaa, vad ska jag säga.. ?  Sitter i soffan och har en liten paus innan jag ska gå och diska. Har plockat undan och dammsugit hela lägenheten, förutom köket. Städat buren och kattlådan. Packat ner kläder. Och om ca en timme eller så bär det av hem till mor och far. Mamma fyller 50 på måndag så i morgon blir det kalas :)  Det ska bli kul, träffa släkten å sådär, saknar dem fakitiskt..  Nej det är väl bäst jag sätter fart så att jag hinner duscha också. Kanske blir middag på Jensens i Örebro, hoppas verkligen på det för det var så länge sedan jag och sambon gick ut och gjorde något mysigt eller rent av romantiskt, men jag ska inte hoppas för mycket än.
Jaa det känns som om jag bara städar och städar och städar men jag gör faktiskt en hel del andra saker också, är bara ganska dålig på att skriva för tillfället. Och bilder ska vi inte tala om !
Men i allafall, i dag har jag lärt mig en sak. Ta inte med dig ficklampan, tände den och lägg dig ner på mage för att titta under soffan efter något du letar efter utan att damsuga först ! Lova ! Hur mycket du än vill ha den här grejen du letar efter och hur gärna du än vill titta under soffan, dammsug först !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0