Bra helg :)

Då var helgen slut igen, det är konstigt att helgerna går så fort tycker jag ! Önskar dom vore lite längre men har ändå fått en hel del bra saker utättade i helgen och tagit det massa lungt. I går kväll var vi ut till H på fest och sedan bar det av in till Hotellet. Hotellet som är "stans" enda .. typ krog? ... var tråkigt så gick ut till J och åkte raggen i stället. Synd bara att det var interäde på hotellet just i kväll, annars kunde jag ju sparat de pengarna. De spelade inte ens nå bra musik tyckte jag den stunden jag var där, men men, så är livet ibland ! Kom väl hem så där vid halv 3 på natten så i morse blev det lång skön sovmorgon. Sen bar det ut på landet igen med dagen-efter-pizza till festprissarna ;) Blev en tur genom ladugården och hälsa på kossorna och kolla på kalvar. En liten prommenad, kaffe och sen hem och måla klart förrådet. Så nu är väggarna där äntligen färdigmålade. Lite mys framför teven innan det var dax att åka till svärfar och få middag. Vofflor med grädde och blåbärssylt. Så gott ! Nej nu blir det till att åka hem och göra sig iordning för en ny dag och en ny vecka. Sov gott alla där ute ! // Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0