Gotte sugen

Varit en hel del "pappersarbete" i dag då jag fyllt i papper till jobbcachen och fixat med papper till jobbet. En hel del telefonsamtal med jobbet också. Och en tur till jobbcoachen. Sen städat kattlådan, burarna till råttisarna får bli i morgon. Hann inte med dem i dag då vi åkte ut till landet till vännerna och firade svärfar, igen. Jag och min sambo firade honm redan i går. Har även diskat,pluggat teori och sopat golven. Nu blir det lite tv mys innan sängdax.
Och min kära sambo har frestat med en bit glasstårta. Jag som var mera sötsugen efter att ha ätit en bit god daimtårta i dag på "kalaset". Det är nog det som är det svåraste för mig och min kamp att gå ner i vikt. Jag faller alldeles för lätt för gosaker. Jag kan helt enkelt inte låta bli. Måste stärka mig i den tanken att "jag KAN låta bli! " I går var jag ju till simmalllen iallafall och testade på TRX. Det var tungt. inte min grej, tyckte det var alldeles för jobbigt fast jag gjorde det enklaste av övningarna. Svärfar säger och tjatar om att det får göra ont när man tränar osv men jag känner att just nu har jag inte tillräckligt med stöd för att det ska få göra ont och vara superjobbigt. Om det blir så nu kommer jag bara tröttna på det och ge upp. Så just nu är mitt mål att komma igång ordentligt med något som jag tycker är kul och sedan kan utveckla det och träna mer med det. Det bästa jag vet hittills är simmning, prommenader och wii fitness coach, men har inte kört det sen i julas. Gillar även gymmet (iallafall gilalde jag det när jag gymamde på gymnsiet) men har inte råd med gymkort men förhoppningsvis kan jag får hjälp och få gymma på sjukgymnastiken så hoppas på det. Nej nu ska jag ta mig en skorpa och gnaga på och lite mjölk, mysa lite med mina gubbar och sen försöka komma i säng. God natt med er där ute ! // Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0