Förvarings babbel :P

Då var det söndag i gen. Veckan har gått fort. Har inte blivit så mycket gjort här hos mig. Och inte så mycket skrivet heller. Har försökt att få ihop en ny design till bloggen men det går inte så bra. Det blir inte som jag vill.

Älskling och svärfar håller på i uteförådet i dag. Det ska ju isoleras. Hoppas det blir färdigt snart så vi kan flytta ut lite saker dit som står här inne i förådet. Inneförådet är ju igentligen en klädkammare och vi skulle behöva få in lite kläder där, ialalfall jag. Jag har bara lådor i min garderob så skulle vilja hänga upp lite klänningar och finkläder där inne och sen få lite bättre ordning. Jag har så mycket saker tyvärr :P Vill få iordning en bättre "pysselhylla" och lite bättre förvaring för andra saker som inte kan stå i uteförådet samt en liten "återvinningsstation" för glas och metall och sånt, men det kanske blir i uteförådet om det blir plats där ute för det. Är ju redan ganska fullt med cyklar och gräsklippare och såna grejjer där.
Nej nu ska jag skriva lite mail och ett brev och sedan slänga mig på soffan och vila och se om min feber vill ge sig. Har haft 38 graders feber i stort sett hela veckan. Det är ju inte så mycket i feber men det är ju ändå feber och känner mig hängig och snorig.Känner mig lite igentäppt på morgnarna när jag vaknar, antingen har jag väl en infektion i kroppen eller så funderar jag på om det kan vara för katten. Är ju lite allergisk mot katt men tycker det har gått bra bara han inte har rivit mig elelr vart uppe i ansiktet... Kanske ska ta och ringa läkaren ??  // Anna

Kommentarer
Postat av: Anna, en del av världen.

VArför åker texten ihop i vissa inlägg? Jag har ju skrivit med styckeindelningar å sånt men det åker ihop sen när man laddar upp :S

2012-01-08 @ 14:21:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0