...ska måla hela värden...

Vart en effektiv dag i dag med. Köket är super fint, lika så sovrummet och nu är det bara att plocka undan lite mer i vardagsrummet så får vårstädningen vara klar. Har även blitt en tur till jobbet idag och hämtat en pärm jag glömde i går som jag måste ha. Kollade även på gardiner men de var lite dyra för min smak så julgardinerna får sitta ett tag till :P
På hemvägen for vi förbi ÖB och handlade lite och när vi kom hem satte jag igång med att måla lite i vårat uteförråd :) Det vart nog inte så dåligt resultat, jag är iallafall nöjd med det, nu bara resten kvar att måla. Vilken tur att jag gillar att måla. Tycker d et är både roligt och avkopplande. Kanske rent av ska bli målare ? Får kolla upp om det kan vara något för mig...
I morgon är första dagen på praktiken också. Ska bli kul. Nej nu har ni fått höra nog om min dag och nu ska jag käka lite mellis och sedan blir det ica en sväng innan matlagning och soffläge. Haa de !!!!  // Anna
(avslutar med en bild på de fin vädert så här i solnedgången )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0