julstök å marknad

Äntligen helg igen. En fullplanerad helg med julmarknad både lördag och söndag. Ska bli spännande att se hur det går med våran försäljning. Hoppas det går bra. Har aldrig varit där marknaden är men jag har hört att det brukar vara mycket folk så jag hoppas på det och att vi får mycket sålt.

i dag har jag vart hemma från praktiken. Mår inte så bra och på det har jag sådan där jobbig huvudvärk i dag igen. Sådär som om det vore ett diskotek inne i huvudet, fy ! Men har iallafall hunnit städa undan en del i dag och så har jag hittat julgardinerna så i köket åkte de upp och i vardagsrummet åker nog julgardinerna upp i morgon eftermiddag om vi inte är hos svärfar. Får se vart vi hamnar. Har även tagit fram juldukar och grytlappar så nu börjar det bli juligt och fint här i lyan. Jag tycker verkligen om julen med det mulliga mörka mysiga och den vita glittrande snön ! Även om jularna inte längre ser ut som dom brukar ha gjort så ska vi nog få till en ''riktig'' jul till sluit iallafall ! Nu måste jag försöka sova, klockan ringer 8:00 i morgon bitti. God natt med er! // Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0