Aug. 13, 2012

Då var ännu en dag avklarad. En dag som har bestått av en sovmorgon och lugn frukost vid datorn. Satt och kollade runt på nätet och på ikeas hemsida. Frammåt eftermiddagen bar det av innåt stan för att träffa Sami och gå på IKEA och Dollar Store. Har handlat en massa grunkor som jag ska ha till mammas altan. Igår pratade jag och hon om att hon så gärna skulle vilja göra om lite på altanen och fixa lite men inte hade någon tid och ork, så jag var snabb med att slänga fram ett förslag som gick ut på att om jag fick 500 spänn att köpa saker för så skulle jag fixa altanen åt henne. Och efter lite övertalning gick hon med på det. Där av turen in till stan i dag. Hittade mycket fint som jag tror mammsen kommer gilla.

När jag väl kom hem från en jätte trevlig eftermiddag med Sami blev det till att hjälpa mamma att skriva shopping lista och sen tillbaka in till stan för att storhandla lite, bland annat mat och så till min födelsedagsmiddag där jag bjudit in några goa tjejkompisar på fredag kväll. Hoppas det blir treevligt. Nej nu ska jag allt försöka sova för i morgon bitti ska jag med min faster och hennes väninna ut i skogen. Jag hoppas jag kan hitta massa blåbär att plocka, för blåbär tycker jag så mycket om. Ha det göt, natti natii ! // Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0