Trötter och ensam..

Efter tre "jag-somnar-aldrig" nätter så är jag skapligt trött i dag. Känner hur ögonlocken bara vill ramla igen och vila en stund. Har fixat fika till kvällen då det blir drive-in bingo med mamma, morbror och moster, gjort mat så det bara är att värma när mamma kommer hem från jobbet och så har jag varit till apoteket. Dagens to-do-lista är klar. Nu tänkte jag spela sims 3 ett tag så jag kanske håller mig vaken, hällst av allt skulle jag bara vilja mysa ner mig i Robins famn och sova en stund. Saknar honom så men på fredag kommer han hit :)<3 Önskar det var fredag i dag. Då var det bara kalas å sånt kvar och sen börjar plugget på måndag. Längtar, det ska bli spännande. Hoppas jag kan träffa nya vänner där. Nej jag tror det oskar ute så ska stänga av datorerna tror jag. Lägger mig nog på hammocken en stund och vilar lite... Hoppas jag somnar i kväll bara... // Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0