Söndag.. -.-'

"dofterna samlas och luften är tung, ta mig till havet och stanna tills natten blir dag" reprisen från av Allsång på skansens sista program skrålar från tven. Pappa håller på ute i garaget, mamma jobbar och jag hamnade så klart här. Vad ska jag hitta på en dag som denna då? Saknar mina "gubbar" hemma i Värmland, på något konstigt vis har jag mer att göra när jag är hemma hos dem även om vi inte gör någonting. Det är nog för att det inte är lika ensamt när jag är med Robin å kissen.. det är konstigt för jag känner mig lika ensam vart jag än är, hemma i V-ås hos mor och far eller hemma i Värmland hos sambon. Nje ska nog ta med mig en bok å lägga mig i hammocken ett tag. Kanske kommer på något annat att göra. Ha det gött ! // Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0