Sjuk..

Då vart man hemma och sjuk då. Var på upprop i skolan i går men i dag orkade jag inte. Har hostat och snytit mig hela natten och knappt fått någon luft känndes det som så sov inte speciellt mycket.. Och så har dagen fortsatt, hostat och snytit mig, druckit te och nu har jag gjort lite lunch. Sallad från igår och chiken nuggets från frysen. JAg som så gärna vill gå till skolan men kroppen orkade verkligen inte men i morgon ska jag fan i mej gå dit. Vill ju inte missa de här första dagarna. Då är ju då tävlingen om de bästa kompisarna börjar, ni vet, under de första dagarna göra grupperingarna i kalssen, vilka man kan vara vän med och vilka man ska undvika typ :P Men deet verkar bli en härlig klass med många med olika erfarenheter och så så detta blir spännande. Nu ska jag föraöka maila läraren vi hade i dag och fråga om jag missat något viktigt och sen ska jag äta lunch. Ha det !  // Anna
 
Fina rosor jag fick i går av Älsklingen, och mamma och pappa kan man väl säga ;)
Min bästa vän för dagen, te med massa honung...
 
Justja, råkade bli ett till hål i örat i går ^^ (den blå)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0