Pool häng

Jaha, då har man varit och klippt sig och farit runt. Började med att åka till vårdcentralen med mamma som skulle ta blodprov och sen bar det iväg till frissan. En toppning senare är man på väg för att hämta upp "moster" innan det bär iväg till Hallsta. Först en tur till erikslund för att jobba lite men det sket sig ju, sen vidare till Hallsta för lite mer jobb ( som med sket sig ) och Åsby trädgård. Det är inte lätt att försöka få lite extrapengar som Mystery Shopper när det inte funkar och inne på Åsby trädgårdshandel så gick jag bara runt och tänkte på mitt cafe, min dröm att starta ett eget cafe... Tur kusinvitamin ringde och räddade mig och undrade om jag ville komma och ha poolhäng med henne. En varm dag som denna tackar man ju självklart inte nej till en
svlkande pool, så väl hemma bar det av till Kussen. Såå skönt att bada och sen guppa runt på en luftmadrass i solen. nagelfix och sen hem hit för lite mer kalasbakning, i dag stod det cornflakeskakor och kolakakor på receptet. Nej nu ska jag nog spela lite sims ett tag, ha deeet ! // Anna

Hemma hos kussen passade vi öven på att fota lite och rasta deras sköldpadda Samanta =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0