Första skoldagen =)

Då var första skoldagen över. Gick galant. Verkar bli en bra klass med trevliga människor och bra lärare. Vart ingen mjukstart direkt utan det blev lektion redan i dag, typ alla trodde det var upprop och information bara :P Men mjukstartat vart det väl ändå då vi på lektionen endast gick igenom kursens mål och upplägget och sånt och sen lite lära-känna-varandra övningar. Träffade en tjej jag verkade fungera bra tillsammans med, vi åt lunch tillsammans på pizzerian. Så hoppas vi kan lära känna varandra mera och bli bra vänner. Har börjat nysa jättemycket under eftermiddagen och känt av halsen nästan hela dagen och nu börjar även öronen värka lite och kännas täppta så nu ska jag ta med mig kameran ut en snabbsväng i det fina vädret och sen lägga mig och vila en stund innan det blir till att fixa lite mat och göra läxorna. Fick i hemuppgift till nästa vecka att läsa igenom typ betygskreterierna och sen svara på en fråga, typ vad det finns för verksamheter och organisationer inom socialtjänsten och hälso - och sjuk- vård. Nej kameran väntar!! //Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0