Födelsedagskalas =)

Då var alllt firande slut och vi är hamma igen. Har varvat ner lite och tagit mig upp till sovrummet. Har lagt mig tvärs över luftmadrassen och soffan och kikat i ikea och cellbes katalogen. Har redan bestämt vad födelsedagspengarna ska gå till ''/ precis fått dem och redan typ av med dem. Det ska beställas ett stycke sparkdräkt i vuxenformat (onepice typ) och ett par röda jeans. Och från IKEA vill jag köpa burkar till skafferiet och en byrå. Men byrån får nog vänta ett tag till. Först blir det burkar och mysdress. I dag har jag även hållt i min kusins två veckors bebis, såååå sööööt !! Älskar små goa bebisar <3 tur jag har vett nog och inte skaffa mig en egen bebis än. Ska man ha barn tycker jag allt att man ska vara trygg med sig själv och sina typ familjeförhållanden samt ha ett jobb så man kan försörja sig ordentligt. Hade jag bara haft jobb och jobbat ett tag typ ett år kanske skulle jag allt kunna skaffa mig en egen riktig liten familj med barn och allt, men än så länge duger det allt gott med sambo, bostadsrätt, katt och råttor ;) om ett par år får det bli barn, villa, hund och volvo ! Jag tror faktiskt jag är mer skaffa familj typen än ut och resa och festa typen men det är klart, något år till vill jag allt ha min älskade Robin helt för mig själv och inte behöva dela med ungar och kunna resa lite och så ;P ... Fick jättefina presenter i dag och kul att träffa alla släktingar. Gillar att träffa er alla, ni är sä goa ! Och vilken trevlig eftermiddag/kväll jag har haft. Tack så mycket alla ! Och föresten, sov gott alla där ute i internetdjungeln ! // Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0