Dag med Kusinvitamin =)

Bilder från dagen med kusinvitamin :)
 
Jag råkar pillar bort en sårskorpa och Alex säger att jag måste ha ett plåster för det blöder, mitt svar är nej då det har slutat blöda nu, jag vänder upp benet och får se danna rand och fäller kommentaren Hoppsan det kommer bloood !! (lite dåligt fokus på bilden bara ;)  )
Alex letar fram ett plåster ur sin enorma handväska, ett tatueringsplåster med ett lejon på,, " Men om jag ska sätta på plåstret måste jag ju torka bort blodet med något , säger jag." Alex: rotar runt i väskan och säger; det ända papper jag har är ett gammal tyskapapper ! där efter tar hon fram en binda och säger; här torka med den här ! 
där efter kletar hon fast ett lejonplåster på mitt ben och konstaterar: MAN TAGER VAD MAN HAVER ! Och det är så sant som sagt ! Man tager vad man haver ;) Tur att vi är lika knäppa du å jag kussen ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0