Nya trädgårdsplaner !

På eftermiddagn gick jag ut en sväng på baksidan i solen för att få lite frisk luft. Jag gick runt där i min ganska fina men vårtrötta trädgård och det började poppa upp ideer i mitt huvud. Har nu spunnit vidare på dem och funderar på att göra en betongbänk att ställa i ena hörnet av trädgården mot "mormor och morfar". Har även funderat på att lägga sten runt rabatten mot deras tomt och sedan göra en avrundning på hörnet som fortsätter in mot våran gräsmatta innan slänten och lägga grus där och ställa bänken på. Antar att ni inte fattar ett dugg av detta men det kanske komemr bilder, om mina ideer blir till verklighet någon gång i vår eller sommar.. Vill iallafall gjuta i betong någon helg, tycker det är så vacker att ha i trädgården. // Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0