marknadshelg

Hej!
Har inte blivit så mycket skrivande i helgen som ni kanske har märkt. Har haft fullt upp med att vandra marknadsbacken upp och ner, upp och ner, upp och ner :P Och så jar jag ju haft besök torsdag- lördag. Mycket trevligt ! :) Blev mest slappande och shopping på marknaden och i köpcentrummet. Tog en tur dit till köpcentrummet på fredagen medans Älskling var på jobbet.
Jag har tänkt på en sak, jag är nog en shoppaholic *stavning? och det är farligt att gå på marknaden, iaf för mig, för man handlar så mycket "billigt" men man inser inte hur mycket pengar man igentligen gör av med! Nej nu är det nog dax att gå en prommenad i solen med vovven, vi hörs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0