Förkyld :(

Då var det dax, höstens förkyldning har infunnit sig. Ont i halsen och snuvig. Inte nice nu när man ska bort i helgen. Men men, jag får ladda upp med te,honung,alvedon och strepsils så går det nog bra :) Måste köpa nässpray i dag för i natt var jag vädigt täppt och det gillar jag inte :( Känns som man ska kvävas juh!  Scarry !
Har lite på min att-göra-lista i dag men orken räcker inte till, vet inte om det är på grund av förkyldningen eller för att min motivation är typ bortblåst igen. Men sakerna på listan försvinner sakta men säkert, fast dammsugningen får allt gubben göra när han kommer hem. Tänkte försöka göra lite fint.  Det är faktiskt så mysigt att komma hem till ett städat och fint hem :S Vet att jag inte alltid har tyckt det, men det kanske är så att jag har blivit lite vuxen ? :)
Nej nu ska jag gå och ta ut kattskiten ur lådan. Luktar inte gott! Kissen och jag låg på soffan och mös men sen svek han mig för att gå på lådan och göra VÄRSTA nr 2! och sen sätta sig i fönstret och glo ut ! Inte okej att lämna en sjukling ensam juh :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0