Sol i gen :)

Nyss käkat lite och snart bär det av på en prommenad fram till ica för att handla lite ingredienser till en mortskaka. Älskar morotskaka <3 Sen ska det pluggas teroi hela dagen. Först hemma, sen kommer mamma hem på lunch, och sen blir det en tur till stan för att "hälsa på" körskolan och plugga mer teori.


Har funderat skitmycket på råttorna i natt. Måste hitta en bra lösning på hur jag gör om det inte funkar mellan katten och dem. Och så har jag föröskt få kontakt med älkling som är ute i skogen på älgjakt. Måste veta om han hjälper mig att stänga dörrar och så om det inte funkar mellan djuren. Den ända lösning jag kommit på om det inte funkar mellan råttisarna å kissen är nämigen att råttisarna får bo i sovrummet. Det är nämligen det ända stället vi har en dörr som går att stänga till.. Kanske ska låta bli att skaffa råttisarn nu även fast jag vill så gärna och saknar de små liven.... "/


Det kanske inte är meningen att jag ska skaffa råttisar nu för jag kollade ju på en ny lite större bur på blocket och ringde på annonsen och hon skulle ringa tillbaka på kvällen men de gjorde hon inte och då ringde jag upp. Fick svar att de var ute och handlade och om hon kunde ringa när hon kom hem. Det gick så klart bra tyckte jag, men fan heller att hon ringde! AHHHG :@  Visst man kan glömma men va fan, nu får det räcka med folk som inte håller de dom säger. När vi avr i Kristinehamn glömde jag en grej (ett massagefår) som jag köpt på dagen på resturangen och hon skullle också ringa tillbaka, jo tjena att hon gjorde! Hoppas iaf att jag får tillbaka mitt "massagefår" på lördag då vi åker igenom Kristinehamn på hemvägen och tänkte stanna och se efter. Det var världes sämsta matställe föresten! Kommer inte ihåg vad det heter men det ligger typ i gallerian i gången vid sportaffären. Något med cafe heter det. Det var mycket folk och jag tyckte det såg rätt bra ut men vilken besvikelse! Maten sög och servicen var ännu sämmre ! Nej usch vad jag babblar på, nu ska jag traska iväg till affären, ha det gött så länge ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0