Nere på botten snart..

Nu kommer det nog komma ett långt beklagande inägg... Jag är så jävla trött på allt. Har inget att göra om dagarna och all motivation är borta. Allt går fel. I söndags slog jag en tallrik i två delar, jag hade ner alla tomater jag hackat på golvet till middagen i går, jag skiter i allt där hemma, tex så har jag inte fixat disken sen i helgen typ. Jag bara kollar på allt, vet att jag borde plocka undan och diska mm men sen skiter jag i allt. Sitter bara framför den förbannade jävla teven och äter. Eller vid datan och letar jobb, som jag inte får något. Var ner på "stan" i dag och försökte lämna cv och så men gav upp efter tre ställen då ingen typ inte ens ville ha ett brev/cv för att de redan hade personal och vikarier. Snart ger jag upp på riktigt att söka jobb i denna byhåla........................   Nej ska bespara er min livshistorie. Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0