Kanelbullens dag ..

Ja i dag är det juh då kanelbullens dag men inte har jag ätit någon bulle och inte ska jag göra heller. Försöker nämligen bli lite sundare,smalare och lättare. Men fan vad sugen på glass jag är igen. Sån där glasstårta. Man blir beroende av dem, jag svär! Men kunde jag låta bli att käka i går så kan jag det i dag med !!


I dag gick jag upp vid kl 6 för att se om jag blir tröttare på kvällen. Men just nu känner jag mig inte så mycket tröttare än vanligt. Mer sliten efter allt bilkörande. Har varit ute och övningskört hela eftermiddagen i dag igen :) Och jag tycker det går riktigt bra. Hoppas körskolan hemma i v-ås också tycker det så att jag kan få göra halkan. Enligt dem ska man ha kört landsväg och sånt innan man får göra halkan och det har jag inte gjort med körskolan, men har en lektion inbokad fredag nästa vecka för att visa vad jag kan så hoppas jag får göra halkan sen så den blir gjord. Då kan jag typ lämna körskolan i v-ås för att hitta något alternativ som funhar bättre nu när jag bor här i Värmland.


I dag har jag även hunnit med att pyssla lite, gjort iordning för ett armband och gjort ett halsband. Ska bara hitta på någon mer passande berlock till halsbandet. En lite större variant. Armbandet är ett läderarmband som ska flätas, så har limmat fast ändarna i en hylsa och väntar på att limmet ska torka ordentligt. Nej nu blir det lite tvtittande medans jag väntar på älskling som är med Henrik och packar upp flyttsaker. Ha det gött !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0