Praktik :)

Då var första dagen av praktik på dagligverksamheten här avklarad. Känns bra, men tror inte riktigt detta är min grej iallafall. Jag måste ha något att göra jag med under dagarna. På en dagligverksamhet är det ju meningen att personalen liksom ska hjälpa och stötta brukarna/kunderna och se till att de gör arbetena och så, inte att personalen ska göra dem åt dem typ. Men det blir nog bättre när jag lärt känna personerna och platsen lite mer. Måste ju ge det ett förök iallafall och det är bättre  än att sitta ensam hemma i lägenheten..

Efter praktiken blev det en tur till affären med mamma som är på besök under veckan. Lite handling och sen hem och laga mat och dona lite. Gjorde flygande jakob till middag och så här kan det gå när man steker bacon ! Inte skönt att få varmt fett på halsen och fingret !
Efter maten har jag gjort ett teoritest på datorn, blev godkänd :) 63/70 rätt! Nu ska jag skriva ut lite papper och sen mysa enr mig i soffan och se på 112 på liv och död. Ha det gött !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0