Glad :)

Efter några mindre glada dagar så är jag skitglad i dag för jag har nämligen fixat en praktikplats :) På dagligverksamheten. Ska bli spännande. Vet inte så mycket om det, har bara varit in där två gånger och pratat med chefen i typ 5 minuter :P men det blir nog bra, ska dit en dag och hälsa på och bli visad runt innan jag börjar praktiken. Ska ha praktik 14/11-2011-14/1-2012. Hopaps det går bra där men det tror jag det ska göra, verkar vara massa härliga människor där :)

Shit vad glad jag är ! Sitter på biblioteket och kan inte sluta le :) Väntar på att älskling ska sluta och sen komma hit. Jag ska handla lite inför i morgon kväll då svärmor och company kommer på middag. Det ska bjudas på "grekisk delikatesspanna". Vill gå till cafet och fika och fira lite för att jag är så glad men har ingen plånbok med mig för den glömde jag, så får se när älskling hör av sig, han skulle ringa på vägen hem, så då kanske han kan åka och hämta plånboken för jag tror att hans plånbok också ligger hemma, och det går ju inte så bra att handla om man inte har några pengar. Och sen kanske vi kan ta en fika ihop.. Vi får se. Tror vi ska ut till svärfar i dag så får se om vi hinner. Jag får hitta på någon go middag till söndag också, för då kommer nog svärfar och ska hjälpa oss att isolera förådet. Jag tycker det är kul att bjuda vänner och familj på mat, det är något jag gillar väldigt mycket. I morgon ska det även bakas en smarrig tårta till efterrätt då jag och älsking ( specellt jag "/ ) blev sugen på tårta när vi var på affären sist, så vi bestämde att de skulle bli tårta i helgen :) Hoppas det blir något över så svärfar också får smaka.. Nej nu ska jag sluta sitta här och "svamla" och kolla runt ltie på nätet i stället. Ha det gött tills vi ses igen // Anna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0